Tuesday, October 11, 2011

BAJET 2012: Pemurahnya aku,sanggup beli paper!


Haha.. maaflah agak terlewat aku update blog. Nak crite neh. Gara-gara bajet 2012,sanggup aku beli paper. Tu yang pemurah tuh.haha.. Seikhlasnyekan,jarang aku nak beli paper neh. Ntah mane datang pemurahnye tibe-tibe nak beli paper (gara-gara dapat vaucar 2 ratus kot.hahahaha!!).




Even member aku dah beli paper Berita Harian and Metro,aku still nak beli jugak. Wakaka!! Tapi bakhilnye ade lagi. Aku beli paper yang paling menjimatkan..Aku rase tak sebut name paper tu pun tak pe.Sebab korang mesti dah boleh agak kan?

*Tolong jangan contohi sikap yang malas beli paper ni.Sekian. ;P

4 comments:

  1. hahaha....lepas2 nie beli la paper...

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak pegi clearance sales lagi :)

    ReplyDelete
  3. IZREEN
    -haha.. xmau! ;P

    WANIE
    -haha..amboi2. voucher buku k,bkn voucher baju.wakaka.. ;P

    INDAHSUTERA
    -Hahaha!! at last beli la jugak.. ;)

    ReplyDelete

MH Backbones

MH Jerit