Monday, September 26, 2011

Pau Gebu -VS- Pau Berjerawat


HAHAHAHA... (Kasi aku ketawe dulu..:D )

Bukan ape aku teringat balik babak-babak bilemane mak ngah aku teringin giler nak makan kueh pau kat R&R Seremban. Die kate sedapnye tengok pau tu,gebuuuuunya. Pastu mama mintak tolong aku belikan pau. (anak mama katakan, mintak tolong je mesti laju bebenor..haha.. tett!! )
Credit to noreen
Dengan confidentnye aku pun pergi 1 gerai yang jual pau. 

"Bang, pau daging 2, ayam 2, kacang merah 1.." (macam tu la bunyinye kan..)

Credit to zarinbahrin
Alih-alih, bukan dapat gebunya. HUH! Jerawat penuh... HAHAHA!!! Muke aku yang haluih ni,bertambah-tambah haluih. Mane taknye, aku dah risau giler. Mak ngah mengidam si gebu, alih-alih dapat si jerawat. Sori ye mak ngah, saye pun tak sangka dapat pau begitu. :D

* Tersiratnye: tak semestinya gebu,intinya sedap and tak semestinya penuh dengan jerawat,inti die berjerawat jugak. Haluih-haluihkan pandangan anda,supaya kita tak tertipu dengan luaran sahaja..*

4 comments:

  1. AKAK-hihi.. pegi terjah je kedai jd cmtu la.tsilap bli kueh pau.haha..

    ReplyDelete
  2. haluih tu ape?..halus ke?..haha

    ReplyDelete
  3. UBI - hihi..Aah. haluih tu dlm loghat utara. disebabkan muke aku ni kecik,m.ngah pggl aku MUKA HALUIH. Hahaha.. :D

    ReplyDelete

MH Backbones

MH Jerit