Sunday, September 25, 2011

Dia akhirnya minta maaf Kepada Julfekar

Ya. Dia sendiri sudah buat permohonan maaf sebagaimana diperintahkan di hadapan hakim mahkamah, Datuk Nor Bee Ariffin pada 21 September lalu. Saya hadir bersama peguam Noor Bahyah Yahya manakala Farawahida ditemani peguamnya, Farhan Hamid. Jadi selepas permohonan maaf dibuat, segala hutang piutang yang dituntut sebelum ini macam mana? Kira langsailah? Hakikatnya memang saya rugi banyak. Tapi saya ambil keputusan untuk terima kemaafan yang dibuat oleh dia di mahkamah. Sebabnya cuma satu, saya tidak mahu mengheret isu ini lebih lama. Bila fikir-fikir balik, kita baru sahaja mengharungi Ramadan dan kini berada di bulan Syawal, rasanya lebih baik saya maafkan saja.

Dia itu Farahwahida.

No comments:

Post a Comment

MH Backbones

MH Jerit