Wednesday, March 16, 2011

revoluSi: petanda kiamat beSar akan tiba?

Salam..

huruf S yang MH buat kan huruf BESAR memangg ada tujuan dia pun.bukan saja2.

 Revolution of Egypt Photo Collections 13

Ustaz MH ade cite dalam kelas. Revolusi yang sedang bergelegak di Timur Tengah merupakan TANDA2 BESAR KIAMAT akan tiba, makin hampir.

Revolution of Egypt Photo Collections 18

Antara tanda2 besar kiamat seperti (menurut apa yang ustaz MH crita dalam kelas):

1. Imam Mahadi turun ke bumi.

2. Nabi Isa datang menolong Imam Mahadi membunuh dajjal.

3. Dajjal

 = manusia yang bermata 1 di dahi yang boleh melakukan apa2 saja sehingga boleh mcipta nerakanya yang senidri untuk menghumban sesiapa yang tidak menurut perintahnya.Dajjal boleh membuat apa sahaja perkara-perkara yang luar biasa. Dia akan mendakwa dirinya Tuhan. Manusia biasa tidak mampu untuk melawannya. Hnaya Nabi Isa sahaja dapat membunuhnya menggunakan tongkat dengan hanya mengetuk kepala si dajjal itu.

4. Keluarnya Yakjuj dan Makjuj

= seperti separuh manusia dan binatang, ramainya seperti semut, datangnya untuk memusnahkan manusia.

Menurut ustaz lagi, kiamat besar hampir tiba kerana IMAM MAHADI akan turun di Madinah. Di mana waktu itu, Madinah akan menjadi kucar-kacir seperti di Mesir. Jadi, sperit yang dapat dilihat, revolusi sekarang sudah berjangkit ke negara-negara jiran seperti Libya.

Jadi bila tibanya revolusi di Madinah dan mereka akan tercari2 pengganti ketua yang sesuai dan akhirnya mereka akan melantik Imam Mahadi sebagai ketua mereka. Tapi sebelum itu,mereka tidak kenal langsung itu Imam Mahadi. Selepas Imam Mahadi dilantik menjadi ketau mereka, baru mereka sedar yang ketua mereka itu adalah Imam Mahadi. 

**MH mohon maaf kalau maklumat yang diberi tersalah. Mungkin MH tersalah dengar mase ustaz cerita. Tolong perbetulkan mane yang MH tersalah bagi info.Teguran yang membina amat diperlukan..Terima Kasih..**

2 comments:

  1. satu informasi berguna,,,btoi la...mcm2 berlaku skrang n,,,y tsunami kt jepun ri2 satu kejadian y amat menyntap hati,,,dlm sekelip mata je Allah nk sesuatu bnda 2 terjadi,,moga2 dgn kjadian tersebut mmbuatkan kita lbih mengingatiNya:)

    ReplyDelete
  2. Betulah tu.. Masa sekolah dulu pun staz/ustazah dok kata camtu.. Huhuhu.. Dan sekarang tanda2 kecil dah mulai kelihatan kan.. *Bersama kita beringta


    Entry Terbaru 1 : Sudah Tertulis Dalam Al-Quran Tentang Musibah Di Jepun
    Entry Terbaru 2 : Malaysia Selamat Dan Jangan Percaya SMS Kesan Radiasi

    ReplyDelete

MH Backbones

MH Jerit